محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 30
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 1859

غذاساز فیلیپس مدل HR7775


غذاساز فیلیپس Philips مدل HR7775 با بیش از 30 کار مختلف

غذاساز فیلیپس Philips مدل HR7775 دارای موتور قدرتمند 1000 وات همراه با 10 سری مختلف با امکان انجام بیش از 30 کار متنوع دارای طراحی و تولید با تکنولوژی روز می باشد.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر با دارنده ی فروشگاه های زنجیره ایی حقیقی و با 25 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالا ها، نوید خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان به ارمغان می اورد.

آب میوه گیری این دستگاه در مقایسه با اکثر دستگاه های آب میوه گیری توان موتور بیشتری دارد و دهنه ورودی میوه نیز بزرگ است و با سرعت دو برابر نسبت به دستگاه های دیگر آب میوه تهیه می کند. بخش آب میوه گیری دستگاه مشابه دستگاههای آبمیوه گیری حرفه ای است. بدنه آب میوه گیری از دو جداره تشکیل شده که در بخش داخلی، تیغه و توری متصل به آن می باشد و بخش بیرونی محل نگهداری تفاله است.

همچنین غذاساز فیلیپس Philips مدل HR7775 دارای فیلتر میکروم از استیل ضد زنگ است که تمام آب ذرات ریز میوه را گرفته و نتیجه آن آب میوه بیشتر و تفاله خشک تر است.

دستگاه غذاساز فیلیپس Philips مدل HR7775 با داشتن بیش از سی عملکرد طراحی شده است که از جمله آن می توان به ابزار خمیر زن برای ترکیب بهتر، تیغه خردکن برای خرد کردن سبزی و گوشت، دو صفحه فلزی دو طرفه با عملکرد رنده های ریز و درشت، یک صفحه جهت خلال کردن سیب زمینی و میوه، یک صفحه تیغه ای برش دهنده با تیغه قابل تنظیم، آب پرتقال گیر، همزن جهت تهیه مواد کیک، مخلوط کن و پارچ 1.5 لیتری و بخش آب میوه گیری اشاره کرد.

قطعات دستگاه بطور کامل جدا شده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشوئی را دارند.

تیغه اسلایس کن و برش دهنده دارای تیغه ای است که ارتفاع آن بین 1 تا 7 میلی متر تغییر می کند. کاسه دستگاه دارای ظرفیت 3.4 لیتر بوده و گنجایش 2 لیتر سوپ، 1.7 کیلوگرم لبنیات و 7 سفیده تخم مرغ را دارد. موتور دستگاه دارای دور متغیر بوده و بسته به نیاز و استفاده از ابزار کمکی دستگاه می توان از سرعت های مختلف استفاده کرد.

  انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما