محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 1878

شارژر فندکی شیائومی مدل Fast Charging


شارژر فندکی شیائومی Xiaomi

امکان شارژ سریع این گجت در حالت استفاده از یک پورت میزان ۵V / 2.4A را و در صورت استفاده همزمان از دو خروجی در مجموع ۵V / 3.6A را پشتبیانی می کند.

این شارژر هوشمند با توجه به دیوایس در حال شارژ خروجی مناسب را تنظیم می کند تا به باتری دیوایس آسیبی وارد نشود. شارژر فندکی شیائومی با انواع گوشی و تبلت سازگار بوده و همچنین برخی از دوربین های دیجیتال و حتی مک بوک های دارای پورت USB Type-C را نیز می تواند شارژ کند.

بدنه تمام فلزی شارژر زیبا و بادوام بوده، و در برابر سرما و گرما مقاوم است. رنگ نقره ای آن به هر ماشینی زیبایی می بخشد. ورودی ۱۲V / ۲۴V شارژر با اکثر ماشینهای موجود در بازار سازگار است.

سایر ویژگی های شارژر فندکی شیائومی Xiaomi

با نظارت شرکت آمریکایی “Eurotechnica MPS”، وجود ۵ نوع سیستم محافظ، نه تنها بهره وری از شارژ دستگاه را افزایش داده، بلکه باعث ایمنی گجت و نیز خودرو می باشد: جلوگیری از عبور جریان الکتریکی بیش از حد از طریق شارژر، حفاظت از دستگاه در برابر اتصال کوتاه در زمان کار، حفاظت از شارژر در برابر ولتاژ خروجی بیش از حد بالا، حفاظت از تداخل الکترومغناطیسی، حفاظت خودکار از شارژر در دمای بالا.

تراشه هوشمند موجود در USB نه تنها ضامن ایمنی است، بلکه قادر است به طور خودکار مقدار توزیع برق را تشخیص دهد. نسبت تبدیل برق این دیوایس ۹۵ درصد است که در مقایسه با اکثر شارژرهای معمولی ماشین بهتر و با ثبات تر است.

نشانگر LED شیک و زیبای شارژر فندکی شیائومی، که کمک می کند تا شارژر در تاریکی کاملا قابل مشاهده باشد، وضعیت کاری دیوایس را نشان می دهد.

  انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 6

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما