محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 1774

کتری برقی پارس خزر مدل EK-2200P


کتری برقی پارس خزر مدل EK-2200P

کتری برقی پارس خزر مدل EK-2200P جز محصولات با کیفیت و زیبای عرضه ‌شده در بازار لوازم خانگی ایران است.

استفاده از کتری برقی مناسب برای درست کردن سریع و آسان چای و انواع دمنوش ها می باشد.

توان مصرفی این کتری برقی 1850 وات می باشد که با سرعت زیاد المنت گرمایشی را داغ کرده و می تواند آب را در مدت زمان کوتاه به جوش آورد.

جنس بدنه این کتری از پلاستیک نیمه شفاف با رنگ متمایل به سبز می باشد و قسمت‌ های دیگر آن از پلاستیک براق کرم رنگ در نظرگرفته شده است. برای این محصول کلیدی

کتری برقی EK-2200P از دو بخش کتری و پایه تشکیل شده و به دلیل اینکه سیم دستگاه به پایه‌ی آن متصل شده، می‌توانید بعد از جوش‌ آمدن آب کتری آن از پایه جدا کرد و آزادانه حرکت داد.

ظرفیت مخزن این مدل EK-2200P گنجایش 1.2 لیتر متوسط رو به بالا قرار می‌ گیرد. نوار شفاف مدرجی روی بدنه‌ی آن طراحی شده تا از مقدار آب داخل کتری مطلع شوید.

برای جلوگیری از تماس بخار آب با دست کلیدی روی دسته برای باز کردن درب کتری طراحی شده است.

شرکت پارس خزر، سال‌ ها در تولید و عرضه انواع لوازم برقی خانگی فعالیت پررنگی داشته و توانسته با ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت رضایت مصرف‌کنندگان این حوزه را جلب کند.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی پارس خزر را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه گلدیران سنتر با عنایت به ضرورت این موضوع، کتری برقی پارس خزر را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 5

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما