محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 1785

ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90S


ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90S

امروزه همگی تاثیرات بسیار بالای استفاده از تکنولوژی های مختلف را در زندگی روزمره خود شاهد هستیم. ال جی با استفاده از فناوری های نوین خود در عرصه جزء پیشگامان است. ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90 یکی دیگر از نمونه های محصولات ال جی با تکنولوژی بسیار مدرن است.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه خود را با گارانتی رسمی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90 نمای مدرن بی‌نظیری به آشپزخانه شما می‌دهد. اندازه و نمای آن که با فناوری قابل اعتماد LG تولید شده نشان از کیفیت بالای ظاهر و قابلیت‌های آن دارد. نمونه هایی از این طراحی به شرح زیر است:

طراحی ساده و شیک با کنترل‌های پویا باعث کامل شدن ظاهر هر آشپزخانه می‌شود.

طراحی داخلی کاربردی، امکان عملکرد عالی را فراهم می کند.

نمایشگر های LED لیزری باعث ایجاد ظاهری مدرن و شیک می‌شود.

ماشین ظرفشویی ال‌جی بخار آب با دمای بالا تولید می‌کند تا باقیمانده غذای روی ظروف به آسانی جدا شود.

 

طول عمر بالا با عملکرد بهینه و بی‌صدا (اینورتر دایرکت درایو)

ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90 با استفاده از موتورهای اینورتر دایرکت درایو (Inverter DirectDrive) در کمترین سطح مصرف انرژی قرار دارد و . این لباسشویی با استفاده از فناوری ™Inverter DirectDrive با کنترل سیستم چرخش و شدت اسپری آب، عملکرد بهینه و بی‌صدا همراه با طول عمر بالا را فراهم می‌کند. باعث همزمانی شستشو در طبقه بالا به طور ملایم، همراه با شستشوی با قدرت در طبقه پایین ‌می‌شود.

در مقایسه با موتورهای معمولی، این موتور بی‌ صداتر و کم‌ مصرف تر بوده و با 10 سال گارانتی موتور اینورتر دایرکت درایو.

پوشش حداکثری و تمیز کردن کامل

فناوری ™QuadWash ال‌جی در کنار فناوری موتور اینورتر دایرکت درایو باعث می‌شود آب با فشار قوی و شدت بهینه در چندین جهت به ظروف برخورد کرده و تمام قسمت‌های آنها را به طور کامل تمیز کند.

تمیز کردن کامل

بازوهای نازل با استفاده ازفناوری ™TurboMotion، آب را در تمام جهت‌ها اسپری کرده وتا %30 محدوده پوشش شستشو را افزایش می‌دهند.

چرخه توربو

در صورت نیاز به شستشوی سریع چرخه توربو را بدون توجه به میزان کثیفی ظروف انتخاب کنید. در صورت تمایل به افزودن پروسه خشک کن ظروف می‌توانید گزینه خشک کردن را به مدت 30 دقیقه دیگر انتخاب کنید.

قدرت تمیزکردن فوق‌العاده

فناوری ارتقا یافته ™TrueSteam ال‌جی توانایی تمیز و درخشان‌تر کردن ظروف را دارا می‌باشد. گزینه بخار اولیه باعث می‌شود که ظروف بسیار تمیزتر از گذشته شوند.

مراقبت ملایم، لکه‌های آب کمتر

بخار قوی با اسپری ملایم آب باعث تمیز کردن ایمن و در عین حال کامل ظرف‌های شکننده می‌شود. ™TrueSteam در مقایسه با مدل‌های معمولی، لکه‌های آب را تا %30 کاهش می‌دهد. (تست شده درآزمایشگاه ال‌جی)

انعطاف ‌پذیری حداکثری در قرار دادن ظروف

تنظیم آسان طبقات موجب سهولت در چیدمان ظروف و حداکثر بهره وری از فضای ماشین ظرفشویی می‌شود.

سبد قابل تنظیم

انعطاف‌پذیری سبد باعث می‌شود بدون توجه به اندازه و شکل ظروف، آنها را به راحتی داخل سبد قرار دهید. تنها با لمس یک دکمه می‌توانید ارتفاع طبقه بالا را تنظیم کنید تا فضای قرار دادن ظروف بهینه شود. محفظه قابل تنظیم با ارتفاع، به شما امکان می دهد که فضای ویژه ای داشته باشید.

زندگی بهتر با IoT ™SmartThinQ

فناوری ™SmartThinQ ال‌جی دنیای جدید ارتباط، راحتی و سفارشی‌سازی را به شما معرفی می‌کند. در صورت استفاده از تلفن هوشمند می‌توانید برنامه های شستشوی جدید مطابق با نیازهای خود را دانلود کنید. مانند برنامه های مخصوص قابلمه، ماهیتابه، ظروف فر و برنامه های کم صدا Night Care.

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن تلفن هوشمندتان، چرخه‌‌های ماشین ظرفشویی خود را سفارشی‌سازی و تنطیم کنید. با فعال کردن گزینه یادآور تمیز کردن ماشین، ماشین ظرفشویی خود را تمیز نگه دارید. بعد از هر 30 بار شستشو، چراغ نشانگر به شما نشان می دهد که وقت انجام نظافت ظرفشویی است. اگر مشکلی برای ماشین ظرفشویی شما به وجود آمد نگران نباشید. تشخیص هوشمند از طریق موبایل کمک می کند تا مشکل سریعا با ارائه راه حل های آسان رفع گردد.

امکانات ویژه:

نمودار مصرف انرژی +++A

پنل لمسی

مجهز به سیستم استرلیزه کردن ظروف (Extra Hot)

سبد هوشمند تاشو

قابلیت تنظیم عمق سبد سوم

طبقه سوم مجزا

مجهز به برنامه بخارشوی(™True Steam)

برنامه شستشوی نصف ظرفیت

قابلیت اتصال به Wifi

تعداد برنامه های انتخابی اضافه شستشو : 8 عدد

قابلیت تنظیم ارتفاع طبقه دوم

قابلیت QuadWash

سیستم عیب‌یابی هوشمند (™Smart Diagnosis)

مجهز یه فناوری بخارشوی ™TrueSteam

مجهز به فناوری ™QuadWash

مجهز به اینترنت اشیا (IoT)

دارای 10 سال گارانتی موتور اینورتر دایرکت درایو

باز‌شدن خودکار درب

  انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 6

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما