محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 30
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 1822

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000i سایز 43 اینچ


تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000 سایز 43 اینچ کیفیت FULL HD که تصویر را با رزولوشن 1080*1920 نمایش می ‌دهد.

این محصول با ابعاد 43 اینچی، متناسب با سالن‌ های کوچک ساخته شده است.

می ‌توانید این محصول را به ‌وسیله ‌ی پایه‌ ی آن، روی میز تلویزیون قرار داده یا برای استفاده‌ی بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید.

این محصول برای بالا بردن کیفیت پخش برنامه های تلویزیونی و فیلم های مورد نظر توانایی انتخاب کیفیت ویدیو را برای مشتری فراهم کرده است هم چنین این شرکت با قرار دادن دو اسپیکر 8 واتی با ارایه صدای بدون نویز، مشتری را از خرید هر گونه باند اضافه بی نیاز می کند.

از امکانات دیگر این مدل که در سری تلویزیون های جدید دیده می شود می توان به قابلیت ضبط برنامه های تلویزیون (PVR) و قابلیت جدول بندی برنامه هاب تلویزیونی (EPG) نام برد.

تلویزیون 43 اینچ TCL توانایی پخش ویدیو با تمام فرمت های موجود و نمایش عکس های شما را با فرمت های JPEG ,BMP , PNG داراست.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی تی سی ال را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، تلویزیون ایکس ویژن را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  انتشار : ۷ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 5

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما